سوال دارید؟

جواب شما اینجاست!

سوالات پرتکرار شما:

ابعاد استاندارد ورق پی وی سی (فومیزه) به صورت 122 × 244 سانتی‌متر است ولی گاهی بعضی از سازندگان، این ورق را با ابعاد 122 × 280 سانتی‌متر هم می‌سازند که می‌تواند قیمت را تغییر بدهد. همچنین ورق‌های فومیزه‌ی خام در ابعاد 1.83 × 3.66 هم ساخته می‌شوند.

ضخامت ورق‌های پی وی سی نیز، بسته به کاربردی که در کابینت‌سازی و یا سایر صنایع دارند، از 3 تا 20 میلی‌متر متغیر است. در بازار ضخامت 3 و 16 میلی‌متر، بیشترین کاربرد را دارند.

می توانید به جز این که مراجعه حضوری دارید، کاتالوگ محصولات را در سایت نیز مشاهده کنید. در صورتی که محصولی مورد پسند شما بود می توانید آن را انتخاب کرده و طی تماس یا ارسال ایمیل آن را سفارش دهید.
در صورت مواجه با هر گونه مشکل  با واحد پاسخگویی به شکایات مشتریان با شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۸۳۰۶۶ آقای مرادی تماس حاصل فرمایید.

اگر به صورت حضوری خرید می کنید که در فروشگاه هزینه را باید پرداخت کنید اما در صورتی که از طریق سایت محصول خود را سفارش می دهید می توانید هزینه را به اطلاعات حسابی که به شما داده می شود واریز کنید.

متاسفانه امکان برگشت کامل محصول برای ما وجود ندارد و شما تا ۲۴ ساعت می توانید محصولی که مورد پسند شما قرار نگرفته را تعویض کنید.

ضمنا حتما باید باشماره درج شده هماهنگ شود.

جواب سوالتان را پیدا نکردید؟

همین الان بپرسید!