چطور می توانم از خدمات پس از فروش محصولات آگاهی پیدا کنم؟

  • در صورت مواجه با هر گونه مشکل  با واحد پاسخگویی به شکایات مشتریان با شماره تماس 09123183066 آقای مرادی تماس حاصل فرمایید.

چگونه می توانم محصولی را سفارش دهم؟

  • می توانید به جز این که مراجعه حضوری دارید، کاتالوگ محصولات را در سایت نیز مشاهده کنید. در صورتی که محصولی مورد پسند شما بود می توانید آن را انتخاب کرده و طی تماس یا ارسال ایمیل آن را سفارش دهید.

آیا اگر محصولی را خریداری کردم و از آن ناراضی بودم امکان برگشت محصول وجود دارد؟

  • متاسفانه امکان برگشت کامل محصول برای ما وجود ندارد و شما تا 24 ساعت می توانید محصولی که مورد پسند شما قرار نگرفته را تعویض کنید.
  • حتما باید باشماره درج شده هماهنگ شود.

چطور می توانم هزینه سفارشاتم را پرداخت کنم؟

  • اگر به صورت حضوری خرید می کنید که در فروشگاه هزینه را باید پرداخت کنید اما در صورتی که از طریق سایت محصول خود را سفارش می دهید می توانید هزینه را به اطلاعات حسابی که به شما داده می شود واریز کنید.

This post is also available in: Arabic