کاربرد ورق پی وی سی در مکانهای مختلف

کاربردهای فومیزه ( ورق پی وی سی )

ورق پی وی سی رنگی -ورق فومیزه رنگی-ورق pvcرنگی-پیویسی رنگی.فومیزه رنگارنگ

1- کاربرد فومیزه در فضاهای داخلی فروشگاه ها ، دفاتر کار ، آزمایشگاه ها و ..

صفحات فوم پی وی سی ( فومیزه ) راه جدیدی را برای طراحان داخلی و سازندگان ایجاد کرده تا بتوانند ذهنیت و خلاقیت خود را به اجرا در آورند.
ورق های پی وی سی ( فومیزه ) کاربردهای گسترده ای را در زمینه فروشگاه ها یا محل های خرید ، اتصالات و تجهیزات اداری ، مبلمان ، قفسه ها ، پارتیشن ها ، دیوارهای فلزی و سقفهای ساختمان دارند.
همچنین ورق پی وی سی ( فومیزه ) رنگی_از نظر عایق صدا ، عایق حرارتی و تغییر شکل دادن در کاربردهای تولید و ساخت پارتیشن محبوب هستند.
محصولات فومیزه ( ورق پی وی سی_رنگی ) به عنوان ماده و متریال سبز و ایمن برای سلامتی مورد تائید قرار گرفده اند :  گواهینامه RoHS ( این گواهینامه 6 ماده سمی را برای انسان و محیط زیست حذف می کند ) و مجوز E1 اروپا

2- کاربرد فومیزه در قایق ها ، کشتی ها و قطار و ..

صفحات فوم پی وی سی ( فومیزه ) بسیار سبک وزن هستند بنابراین باعث کاهش وزن کلی و صرفه جویی در مصرف سوخت می شوند ، ورق فومیزه یک انتخاب معتبر برای فضاهای داخلی قطار و کشتی می باشد.
مهمتر از آن ، این که صفحات فوم پی وی سی_رنگی ( فومیزه ) قادر به تحمل محیط شدید آب دریا است ، ضد شوره و مقاوم در برابر آتش است و یک راه حل پایدار برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی کشتی است.

3- کاربرد فومیزه در مبلمان

صفحات فوم پی وی سی ( فومیزه ) جایگزینی مناسبی برای چوب های صنعتی و طبیعی است. ورقهای فومیزه نه تنها در مناطقی با رطوبت زیاد مانند آشپزخانه ، حمام ، پارتیشن های عمومی و سقف قابل استفاده هستند بلکه در مبلمان اداری و منزل نیز کاربرد دارند.

4- کاربرد فومیزه در سرویس های بهداشتی و حمام pvc رنگی

با طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در اتاق های نشیمن ، اتاق های خواب و اتاق های ناهار خوری ، شایان ذکر است که امروزه افراد تمایل بیشتری به طراحی فضای داخلی حمام نشان می دهند.
در این نوع از طراحی ها اکیداً توصیه می شود که طراحان و سازنده ها مواد و متریالی را انتخاب کنند که ضد قارچ و کپک باشند ، از مقاومت در برابر آب و دوام استثنایی برخوردار باشند تا در مصرف و جایگزینی در زمان و هزینه صرفه جویی شود.
قابل ذکر است که استفاده از صفحات فوم پی وی سی ( فومیزه ) یک راه حل پایدار و بهینه در این نوع از طراحی ها می باشند.

5- کاربرد ورق فومیزه در طراحی و اجرای سقف های ساختمان

ورق فومیزه رنگی_ورق پیویسی رنگی_
صفحات فوم پی وی سی ( فومیزه ) برای مکان های با رطوبت بالا و آب و هوای بارانی بسیار مناسب است.
ورق های PVC ( فومیزه ) می توانند از انتقال رطوبت از طریق osmosis جلوگیری کنند و باعث ایجاد پاتوژن های ناشی از زیستگاه مرطوب نمی شوند.
علاوه بر این ، ورقهای فومیزه قادر به سرکوب یا به تأخیر انداختن شعله برای جلوگیری از گسترش آتش می باشد با هدف خریدن زمان تا ساکنان بتوانند با خیال راحت و در زمان بموقع نسبت به تخلیه ساختمان اقدام کنند.

6- کاربرد ورق فومیزه در طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه

ورق های پی وی سی ( فومیزه ) در برابر نفوذ آب ، حشرات ، قارچ و میکروب هایی که برای سلامتی افراد مضر هسند مقاومند. علاوه بر این ، مشتریان می توانند ورق پی وی سی را با لمینیت ها یا روکش های تزئینی سطح ، فیلم های اکریلیک یا پی وی سی برای تولید و ساخت کابینت های آشپزخانه ترکیب کنند.
با وجود چنین طیف وسیعی از گزینه های زیبایی شناختی ، مشتریان ، طراحان داخلی / تولید کنندگان می توانند به راحتی بر روی یک مجموعه رضایت بخش از کابینت های آشپزخانه کار کنند.

7- کاربرد ورق فومیزه در تبلیغات

ورق PVC یا فومیزه محصولات سازگار با محیط زیست با خصوصیات وزن سبک ، مقاوم در برابر شعله ، حفظ حرارت و غیره هستند.
با توجه به ضد آب و رطوبت بودن فومیزه ، سطح ورق های پی وی سی ( فومیزه ) قابل چاپ و پوشاندن با بافت های رنگارنگ مختلف است که می تواند در صنایع تبلیغاتی مانند تابلوهای چلنیوم ، بیلبوردهای تبلیغاتی ، تابلوهای اطلاع رسانی و … مورد استفاده قرار گیرد.